Garancije / Reklamacije / Servis

Garancija

Opšti garantni uslovi

Prema Zakonu o zaštiti potrošača, garancijom se smatra svaka izjava, kojom se daje obećanje u vezi sa proizvodom i pravno je obavezujuća, pod uslovima koji su navedeni u izjavi, kao i prilikom oglašavanja tog proizvoda. Uz svaki kupljeni proizvod potrošač dobija garanciju. Dužina i uslovi garancije zavise isključivo od ovlašćenog uvoznika (servisa). Garancija je validna od dana overe potpisom i pečatom garantnog lista, računa ili otpremnice. Preporučujemo da se potrošač dobro upozna sa uslovima garancije koje pruža proizvođač i sa uslovima i načinima servisiranja kod ovlašćenih servisa.

Garantni list može biti u pisanom ili elektronskom obliku i sadrži sve podatke iz garancije. Garancija se odnosi isključivo na ispravnost proizvoda, ali ne i na njihovu funkcionalnost ili kompatibilnost sa drugim proizvodima, jer se podrazumeva da je potrošač upoznat sa tehničkim karakteristikama proizvoda, pa se garancija odnosi na činjenicu da će izabrani proizvodi zadovoljiti zahteve potrošača u okviru deklarisanih tehničkih mogućnosti propisanih od strane proizvođača. Podsećamo da svako nepravilno i nestručno rukovanje, nepropisno održavanje, korišćenje neodgovarajućeg potrošnog materijala i intervencije od strane neovlašćenih lica ili servisa znače gubitak garancije.

Takođe, potrošaču se preporučuje da sačuva originalnu ambalažu kupljenog prizvoda i da je koristi pri svakoj vrsti transporta i u slučaju eventualne reklamacije.

Garancija na IT proizvode i ostalu elektronsku opremu

Zakonska garancija na sve proizvode u našoj ponudi elektronske opreme je 2 (dve) godine, osim ukoliko nije drugačije naznačeno (kategorija potrošnog materijala odnosno potrošna roba nema garantni rok ili ima garantni rok koji može biti manji od 2 (dve) godine, isto važi i za korišćene proizvode). Ukoliko je garancija na proizvod duža od 2 (dve) godine, to je posebno naznačeno na garantnom listu za dati proizvod.

Za sve dodatne informacije o garancijama možete nas kontaktirati.

 

Reklamacija

Izjavljivanje reklamacije

Radi ostvarivanja prava u vezi sa saobraznošću robe i garancijom, potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju, a dodatna pravila važe za proizvode (robu) kupljene preko sredstava komunikacije na daljinu (putem interneta, telefona, poštom ili drugim sredstvima komunikacije na daljinu). U slučaju da potrošač izjavi reklamaciju Pin Servis se obavezuje da će otkloniti sve nedostatke nastale kod propisane upotrebe proizvoda kao i zamenu odgovarajućeg proizvoda za novi ako to bude neophodno. Pre izjavljivanja reklamacije preporučujemo proveru svih neophodnih uslova za nesmetan i propisan rad kupljenih proizvoda.

Predaja proizvoda na reklamaciju

Kako bi potrošač ostvario pravo na izvršenje reklamacije, neophodno je, pri predaji proizvoda na reklamaciju, da uz isti priloži svu dokumentaciju koja dolazi uz proizvod, neoštećenu ambalažu, originalni garantni list i/ili račun kojim se potvrđuje kupovina proizvoda koji se reklamira. Uz to je poželjno navesti što detaljniji opis neispravnosti kako bi se olakšala i ubrzala provera neispravnosti proizvoda od strane ovlašćenih lica. Opis neispravnosti, naziv proizvoda, proizvođač, oznaka modela, serijski broj i ostali podaci se unose u za to predviđen obrazac. Prilikom prijema proizvoda na reklamaciju jedan od primeraka obrasca potrošač dobija kao dokaz predaje proizvoda na reklamaciju.

Napomena: Pin Servis ne može da preuzme odgovornost za korisničke podatake koji se nalaze u memoriji uređaja pa se preporučuje pravljenje kopije željenih podataka pre predaje proizvoda na reklamaciju.

Slanje proizvoda na reklamaciju

Pri slanju proizvoda na reklamaciju važe iste odredbe kao u slučaju predaje proizvoda na reklamaciju. Proizvodi koji se šalju na reklamaciju kurirskom službom, poštom ili drugom paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakovani. U suprotnom, služba paketne distribucije može odbiti prijem takvog paketa.
Za sva eventualna fizička oštećenja proizvoda koja nastanu u toku transporta odgovornost preuzima služba paketne distribucije.

Rešavanje reklamacije

Pin Servis je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od prijema reklamacije, odgovori potrošaču, sa izjašnjenjem o podnetom zahtevu za reklamaciju i predlogom njenog rešavanja (Zakon o zaštiti potrošača, član 58). Zamena proizvoda pre provere dokumentacije i navedenih nedostataka nije moguća, osim ukoliko u cenovniku ili garanciji nije drugačije naznačeno (npr. ukoliko je za određeni proizvod naznačeno da se u slučaju reklamacije može zameniti u garantnom roku). U slučaju da ovlašćeni servis utvrdi da je proizvod koji je donet na reklamaciju ispravan, može biti naplaćena dijagnostika proizvoda po važećem cenovniku servisa, kao i eventualni transport proizvoda.

Preuzimanje proizvoda sa reklamacije

Pin Servis se obavezuje da će korisnika reklamacije obavestiti o tome da je proizvod, koji je predat na reklamaciju, popravljen ili zamenjen, najkasnije sledećeg radnog dana nakon izvršenog servisa ili prijema popravljenog proizvoda od strane ovlašćenog servisa. Korisnik reklamacije je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda sa reklamacije obrazac preda ovlašćenom licu – u suprotnom korisnik neće moći da preuzme proizvod sa reklamacije.
Korisnik je dužan da popravljeni / zamenjeni proizvod preuzme najkasnije 30 (trideset) dana od trenutka kada dobije obaveštenje o razrešenju reklamacije. Nakon isteka tog perioda
Pin Servis ne preuzima nikakvu odgovornost za dati proizvod.
Napomena: Korisnik reklamacije je dužan da prilikom preuzimanja proizvoda ustanovi kompletnost: u slučaju zamene za novi proizvod – fizičku neoštećenost, a u slučaju popravke – stanje u kojem je proizvod bio pri predaji na reklamaciju. Naknadne reklamacije po tom pitanju neće biti prihvaćene.

Kada nije moguće ostvariti reklamaciju?

Reklamacija se ne uvažava u slučaju nedostatka, oštećenja i kvarova nastalih nepravilnim i nestručnim rukovanjem, nepravilnim održavanjem, korišćenjem neodgovarajućeg potrošnog materijala, kao i u slučaju intervencije od strane neovlašćenih lica ili servisa. Takođe, reklamaciju nije moguće ostvariti ukoliko je do oštećenja ili kvara došlo usled neispravnih električnih instalacija, nestabilnog napona, usled strujnog udara i elementarnih nepogoda kao što su požari, poplave, zemljotresi i sl.

 

Servis

Našim klijentima nudimo usluge popravki, održavanja (redovan servis), instalacije, zamene delova i komponenti, testiranje (i dijagnostiku) kao i zamene proizvoda iz našeg asortimana. Sve usluge koje pružamo se realizuju u vrlo kratkom vremenskom periodu. Primenom alata savremenog Product Management-a doprinosimo stvaranju jedinstvenih prednosti i vrhunske vrednosti za sve naše klijente i njegov budžet, što je vrlo važan argument i preduslov za pokretanje i dostizanje uspeha realizacije saradnje i njene profitabilnosti.